نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

والیبال تعطیل شد؛ اما بسکتبال نه! | بلاتکلیفی برخی رشته‌های بانوان در شرایط پیش‌بینی‌ناپذیر شیوع کرونا

  • کد خبر: ۴۹۹۹۴
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
والیبال تعطیل شد؛ اما بسکتبال نه! | بلاتکلیفی برخی رشته‌های بانوان در شرایط پیش‌بینی‌ناپذیر شیوع کرونا
تیم‌های بانوان مشهدی برای حضور در رقابت‌ها با بلاتکلیفی روبه‌رو شدند. هم‌اکنون نمایندگانی از مشهد در لیگ‌های برتر یا دسته‌یک بدمینتون، بسکتبال، هندبال، والیبال و فوتسال حضور دارند، اما اوضاع، کار را بیش از همیشه برای ورزشی‌ها سخت کرده است.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ روز گذشته موج تعطیلی رقابت‌ها و مسابقات ورزشی را در مشهد و کشور شاهد بودیم. براساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، همه فعالیت‌های ورزشی چه پربرخورد و چه کم‌برخورد، از شنبه هفته آینده، اول آذر، به‌طور‌موقت تعطیل خواهند شد. قرار است این تعطیلی‌ها دو‌هفته‌ای باشد و پس از آن تصمیم خواهند گرفت تعطیلی‌ها تمدید شود یا خیر.

قرار است فردا چهارشنبه، تعطیلی لیگ‌هایی که در جریان هستند و حتی پایان هفته نیز بازی دارند، اعلام شود و همین موضوع تیم‌های زیادی را بلاتکلیف کرده است. فدراسیون والیبال مسابقات ۲ روز دیگر خود را لغو کرده است، اما بسکتبالی‌ها به برگزاری رقابت‌ها اصرار دارند.


تعطیلی سی‌روزه بدمینتونی‌ها ادامه دارد؟

تیم‌های بانوان شهید فخار در بدمینتون، سینام و مولتی‌کافه در بسکتبال و اشتادسازه در هندبال در این یکی‌دو ماه اخیر توانستند در لیگ‌های خود حضور داشته باشند. از همه زودتر لیگ بدمینتون کار خود را شروع کرد. تیم پونا، نایب‌قهرمان مشهدی فصل قبل، که چنین‌وضعیتی را پیش‌بینی می‌کرد، در همان ابتدای راه قید حضور در لیگ برتر امسال را زد؛ اما شهید فخار با حمایت هیئت استان راهی لیگ برتر شد. آن‌ها در چهار‌هفته‌ای که به میدان رفتند، ۳ شکست را تجربه کردند و آخرین بازی آن‌ها به ۱۰ مهر برمی‌گردد. پس از آن مسابقات تعطیل شد و چندبار به تعویق افتاد و در‌نهایت اعلام شد ۱۵ آبان هفته پنجم و آخرین بازی دور رفت برگزار می‌شود؛ اما آن هم تعطیل شد. قرار است ۲۹ آبان این دیدار‌ها برگزار شود، اما با وضعیت موجود همه‌چیز بلاتکلیف است. مشهد پنجشنبه باید میزبان آکادمی ایران‌زمین باشد.


سینام به تهران می‌رود؟

تیم بسکتبال سینام مشهد که در هفته اول مسابقات به‌دلیل داشتن چند تست مثبت در تیم خود راهی تهران نشد، باید روز پنجشنبه ۲۹ آبان برابر مهرام تهران به میدان برود و روز جمعه ۳۰ آبان نیز با نامی‌نو اصفهان بازی کند. تیم مولتی‌کافه مشهد نیز در گروه «ب» هفته گذشته به‌مصاف حریفان خود رفت و این هفته استراحت دارد.

اما تا‌به‌اینجای کار فریده شجاعی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، می‌گوید: اگر این ابلاغیه برای این هفته باشد، باید زودتر به ما بگویند؛ زیرا تیم‌ها امروز به تهران می‌آیند و چهارشنبه باید تمرین کنند. به احتمال زیاد تعطیلی لیگ‌ها از اول آذر شروع می‌شود. حتی برای تعطیلی هفته بعد هم به ما چیزی نگفتند، اما اگر این تعطیلی در سطح کشور و کلی باشد، ما هم نباید لیگ برتر را برگزار کنیم و تنها هفته آینده را از دست می‌دهیم. او تأکید کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. با مسئول کمیته پزشکی فدراسیون جلسه داشتم و مصوبه جدیدی به آن‌ها اعلام نشده، اما از صحبت‌هایش مشخص بود که محدودیت‌ها از اول آذر اعمال می‌شود؛ بنابراین به احتمال زیاد مسابقات هفته جاری لیگ زنان برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه گروه A‌یک تیم اضافه دارد، قرار بود ادامه مسابقات این گروه ۶ و ۷ آذر برگزار شود، همچنین هفته دوم مسابقات گروه B‌روز‌های ۱۳ و ۱۴آذر قرار بود برگزار شود و باید دید ستاد مقابله با کرونا در ورزش چه ابلاغیه‌ای در‌خصوص لیگ‌ها خواهد داشت.


تعویق ۹/۹/۹۹؟

اما دیگر‌نماینده بانوان مشهد، اشتادسازه، در لیگ برتر هندبال با مشکل بزرگ‌تری روبه‌روست؛ زیرا قرار بود تیم آن‌ها ۹ آذرماه میزبان مرحله برگشت لیگ با حضور ۸ تیم در مشهد باشد. قرار بود ۳ روز دیگر این مسابقات به میزبانی مشهد برگزار شود، اما به درخواست خانواده ورزشکاران و تیم‌ها یک هفته به تعویق افتاد و تاریخ ۹‌آذر برای این دیدار‌ها مشخص شد؛ ولی گویا این مسابقات نیز شامل تعطیلی گسترده کشوری خواهد شد و هندبالیست‌ها باید به تعطیلات بیش از سی‌روزه بروند. هرچند رئیس فدراسیون هندبال گفته است هنوز تصمیمی قطعی در‌این‌باره گرفته نشده است و منتظر‌یم ببینیم وضعیت به چه شکل خواهد بود.
نشمین شافعیان، سرمربی اشتادسازه، نیز می‌گوید تا‌این‌لحظه چیزی درباره لغو مسابقات به ما اعلام نشده است. قرار بود دور برگشت در مشهد برگزار شود، با‌این‌حال تمرینات تیم ما در حال انجام است و انجام مسابقات بستگی به برنامه کشوری دارد. باید ببینیم تعطیلی و اعمال محدودیت در کشور چگونه خواهد شد.


تصمیم مصمم والیبال

اما فدراسیون والیبال خیلی زود تکلیف ورزشکاران و تیم‌های خود را مشخص کرد و به‌صورت رسمی از تعطیلی تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی خبر داد. دور مقدماتی لیگ برتر بانوان قرار بود از ۲۹‌آبان شروع شود، اما با تصمیم مسئولان فدراسیون، مسابقات تعطیل شد. علاوه بر آن مسابقات لیگ برتر مردان و لیگ‌های دسته‌یک مردان و زنان نیز به تعویق افتاد. والیبال‌نشسته نیز از‌سوی فدراسیون جانبازان و معلولین به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن مشخص نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->